sobota, 15 czerwca 2013

magisterka

Obrazek ten na niniejszym blogu się pewnego razu pojawił, ale postanowiłem użyć go, aby zilustrować zachętę i zaproszenie do odwiedzenia  mojego nowego "dziecka". Chodzi mianowicie o nowy blog poświęcony moim perypetiom związanym z pisaniem pracy magisterskiej. Pomysł na bloga zrodził się od tak, dlatego też jeszcze wielu notek tam drogi Czytelniku nie znajdziesz, liczę jednak, że odwiedzając go co jakiś czas będziesz mógł przeczytać coś ciekawego. Warto zaglądać bo i śmiesznie i straszno na blogu "magisterka" będzie, obiecuję! Blog założyłem na onecie i w sumie nie mogę się przekonać do blogowego interfejsu tej witryny. Walka jednak trwa i mam nadzieję, że będzie dla mnie zakończona pomyślnie, że wygram i ogarnę to co tam zastałem. Tym czasem zapraszam pod adres:

http://magisterka.piszecomysle.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Niebezpieczne sny

Jedną z funkcji literatury, także tej młodzieżowej (a może przede wszystkim?), jest przekazywanie treści, które w jakiś sposób wpłyną na nas...