wtorek, 3 lipca 2012

Niezbędny niezbędnik (randkowy)

Niezbędnik randkowo-łóżkowy nowoczesnej kobiety czyli "Seks w większym mieście" Lisy Susseman. Ta książka pomimo tego, że przeczytana sporą chwilę temu zapisała się w mojej pamięci. Przeczytałem, uśmiałem się nawet sporo podczas tego "niecnego procederu". Dlaczego niecnego? No ba! Przecież teoretycznie nie byłem docelowym czytelnikiem tej wspaniałej publikacji. Ani kobietą nie jestem, ani  tym bardziej nowoczesną. Nie przeszkadzało mi to jednak zatopić się w lekturze. Książka jak najbardziej także dla panów. Szczególnie tych chcących zatopić się w kobiecym postrzeganiu męskiej powierzchowności. Dowiemy się więc czego unikać na randce, by nie zrazić do siebie kobiety.  Nie jeden pan odkryje błędy, które notorycznie popełniał przy mniej lub bardziej intymnych spotkaniach z paniami. Kobiecy punkt widzenia stanie się bardziej zrozumiały. Rady przeznaczone są wszakże dla pań co nie przeszkadza korzystać z nich mężczyzną, Książka może stać się kluczem do sekretnych drzwi, których uchylenie  niejako odkrywa kobiece pragnienia i oczekiwania. Przewrotne ale prawdziwe. Czyta się to szybko, a liczne obrazki umilają czas spędzony z tą pozycją. W sumie to tekst momentami jest dodatkiem do ilustracji tworząc z tej pozycji jeden z lepszych przykładów książki popkulturowej. Ze względu na treść i formę jest ona wręcz ikoniczna pod tym względem. Wydana na prawdę porządnie. Książka niby nie opasła, ale w kobiecej torebce dzięki swojej wadze stanowić może śmiertelne zagrożenie dla potencjalnego złoczyńcy i nygusa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Niebezpieczne sny

Jedną z funkcji literatury, także tej młodzieżowej (a może przede wszystkim?), jest przekazywanie treści, które w jakiś sposób wpłyną na nas...